ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

درخشش پسران بدمینتون باز مشهد در رقابت های رنکینگ و استعدادهای برتر کشور

  • کد خبر: ۱۳۰۶۸۰
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
درخشش پسران بدمینتون باز مشهد در رقابت های رنکینگ و استعدادهای برتر کشور
پس از یک هفته رقابت مهیج بدمینتونی در کشور، پسران بدمینتون باز مشهدی صاحب عناوین برتر مسابقات رنکینگ جوانان و استعدادهای برتر نونهالان و نوجوانان شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات بدمینتون رنکینگ سطح ۳ جوانان کشور در حالی به میزبانی گنبد کاووس به پایان رسید که در رده سنی زیر ۱۹ سال، محمد زرچی در قسمت بازی‌های یک نفره با شکست برابر امیرحسین حسنی به مدال نقره دست یافت. در بازی‌های دونفره این رقابت ها، محمد زرچی و امیرمحمد حاج ملک به مدال طلای این رقابت‌های دست یافتند.

در بازی‌های رده سنی زیر ۱۷ سال یک نفره، تمامی مدال‌ها به بازیکنان مشهدی رسید. سید محمد گلچین مدال طلا، مهدی حاج طالبی مدال نقره و متین قاسمی نیز به صورت مشترک با نماینده مازندران مدال برنز را کسب کرد. در بازی‌های دونفره، تیم گلچین و حاج طالبی بر سکوی نخست ایستادند.

نایب قهرمانی خراسان رضوی در استعداد‌های برتر ایران

در دیگر رقابت هفته گذشته بدمینتون ایران و به میزبانی ساری، پسران نوجوان ایران با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم‌های مرکزی، خراسان رضوی، تهران و مازندران به ترتیب عناوین اول تا سوم بخش تیمی را کسب کردند.

در بازی‌های یک نفره، امیرعلی محمدپور از مشهد با شکست برابر نماینده زنجان به مدال نقره دست یافت و متین قاسمی نیز با نماینده مازندران مشترکا سوم شد. در قسمت دونفره این رقابت ها، نمایندگان خراسان رضوی در مراحل حذفی از دور بازی‌ها کنار رفتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->